۱۳۸۷ آذر ۱۴, پنجشنبه

اطلاعیه جدید سازمان مبارزین ایران واحد بلوچستان

بسمه تعالی

اطلاعیه جدید سازمان مبارزین ایران واحد بلوچستان

بدینوسیله سازمان مبارزین ایران واحد بلوچستان به اطلاع عموم می رساند . که در طی یک درگیری بین مبارزین این سازمان و مامورین منفور نیروی انتظامی ((مرصاد)) یک تن از فرماندهان و یک سرباز نیروی انتظامی توسط جان بر کفان سازمان مبارزین ایران واحد بلوچستان به هلاکت رسیده و یک عراده نفر بر آنها نیزکاملا منهدم شد.
همچنین یک تن از مبارزین نیز در این درگیری چند ساعته جام شهادت را نوشید و به آرزوی خود که مثل دیگر مبارزین برایش لحظه شماری میکرد رسید.
روحش شاد ویادش گرامی باد
این درگیری در مورخه 29 ذی القعده 1429 هجری قمری مطابق با 8 آذر ماه 1387 هجری شمس ی برابر با 28/11/2008 میلادی پس از آن روی داد که مبارزین طبق اطلاع دقیق از کمین نیروهای انتظامی در جاده عمومی (ارزن تاک) که منطقه گوهرکوه خاش را به شهرستان بزمان متصل می کند مطلع شدند و شش تن از افتخار آفرینان سازمان مبارزین برای مقابله با نیروهایی که از قبل کمین گرفته بودتد عازم منطقه شدتد.
اما قبل از اینکه به هدف خود برسند در نیمه راه در منطقه چاه احمد از توابع شهرستان خاش واقع در بخش گوهرکوه به گشتی های نیروهای انتظامی ( مرصاد) برخورد کرند و درگیری رودررو بین مبارزین و نیروهای فاسد و زورگوی ولایت فقیه آغاز و تا چند ساعت به طول انجامید.

سازمان مبارزین ایران واحد بلوچستان به شهادت رسیدن یک تن از مبارزین را به عموم مردم ستم دیده و مظلوم بلوچستان خصوصا مبارزین حق طلب و حق جوی ایران زمین تبریک گفته و از خداوند برای آن شهید اجر بی پایان و برای خانواده ایشان صبر جمیل را استدعا دارد.

رئیس استخبارات سازمان مبارزین ایران واحد بلوچستان

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام و عرض ادب خدمت تمامي مجاهدين سلحشور بلوجستان درود بر شرفتان شاخه جديد اين رزمندكان براي مبارزه با جاهلان زمان تبريك عرض ميكنم و در اينده نزديك شاهد سلحشوراني نوين خواهيد شد خدا يارو نكهبانتان باد . (مريم دختر بلوج 16 ساله زاهدان)